poniedziałek, 5 sierpnia 2013

Baroque Romanticism

Set#1







Zachwyca bezwzględnie kolekcja Baroque Romanticism D&G. Mając jej czarujące spektrum wciąż z tyłu głowy, stworzyłam kilka outfitów inspirowanych tą zabierającą dech w piersiach kolekcją.
Motywem przewodnim pierwszego zestawu jest wyszywana "złotymi" nićmi czarna sukienka Organza Embroidery (59$). Do mojej stylizacji wybrałam także pantofelki A. McOueena, które nieustannie podbijają kobiece serca i stopy niemal od trzech lat. Ważnym elementem powyższego outfitu są podkolanówki, oprócz haftowanej sukienki stanowią one must to have tego zestawu. Wyszywane rękawiczki to opcja typowo wieczorowa, balowa, galowa ale także dość eksctentryczna, więc polecam je zawsze "na wejście". I biżuteria. ja wybrałam naszyjnik (Picpanda) w kolorze złota z czarnymi koralikami. Doskonale koresponduje on  z charakterem całej stylizacji tak jaki i pozostałe dodatki - kolczyki i bransoleta- obowiązkowo w kolorze brudnego złota. Mimo, że inspiracją tego kompletu jest estetyka baroku w włoskim wydaniu, gdzie horror vacui rządzi się swymi prawami i teoretycznie niczego nigdy nie będzie za dużo, to warto pamiętać, że wybierając taką stylizację, należy uważać bardziej niż zwykle aby nie przesadzić. Liczy się detal - dobrze dobrany, jedynie wtedy może byc multiplikowany.



Set#2


Set#3










Set#4



Set#5






Sukienka - Vendio.com
Szpilki - Imelda.com.au
Pierścionek (unikat z 1970 roku) - Svpply.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Comment for comment